لنالنا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

لناخاله ریزه

پاییز

1391/8/17 2:17
نویسنده : مامان نرگس
585 بازدید
اشتراک گذاری

                                              من عاشق فصل پاییزم

 پاییز

من عاشق مهر هستم به خاطر اینکه متولد ماه مهرم   شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

من عاشق آبان هستم به خاطر اینکه همسرم متولد آبانه شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

البته بهار با فروردینش که جای خود داره چون نفسم متولد فروردینه شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

خوب بگم از پاییز. میخواستم بگم آخر هر صد رنگی ورنگ عوض کردنی عریانی وآشکار شدنه . همون جور که برگهای درخت رنگ خودشونو عوض میکنن واز سبزی واصل خود جدا میشن درسته که رنگهای زیبا میگیرن ودلفریب میشن ولی اخرش وجودشون مشخص میشه عریان میشن.

ما ادمها هم اگه از اصل خودمون فاصله بگیریم هرچه قدر هم ظاهر ی و رفتاری متفاوت بشیم بازهم اصل خومونو نشون میدیم حالا هر کسی به شکلی.

کیک 

خووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووب  عرضم به حضورتون که روز 25 مهر تولد من بود. ما برای شب برنامه داشتیم .عصرش یکی از دوستام با دخمل نازش هلنا جون امدن خونمون ودیگه هیچی نگم بهتره که این دوتا دخمل ما چه کردن. وای وای وای وای امان ازاین بچه ها لنا عشق عکس وعکاسیه در نتیجه هلنا بنده خدا شده بود سوژه. در نهایت این هنر نمایی خرابی دوربین من بود . دیدم لنا صدام میزنه میگه بیا دوربین خاموش نمیشه منم رفتم تو اتاق دیدم بله لنز دوربین گیر کرده . بعد نوبت هنر نمایی من شد

حالا بریم ادامه مطلب

 

داشتم میگفتم نوبت هنر نمایی من شد منم با زور وفشار و.......افتادم به جون لنز. بلاخره رفت سر جاش ودوربین خاموش شد اماااااااا دیگه روشن نشد. خیلی ناراحت شدم ولنا رو دعوا کردم بمیرم دخترم کلی گریه کرد وسط گریه میگفت تو چرا ناراحتی من از اشناهام برات یه دوربین میخرم بهش گفتم توکه پول نداری گفت اول از بازار پول میخرم بعداً با پولام برات دوربین میخرم !!! داشتم گریه میکردم از گریه لنا ولی بااین حرفش زدم زیر خنده . قربون اون حرف زدنت بشم من.

خلاصه ساعت 9شب زود حاضر شدیم با دخملی رفتیم پردیس نمایندگی سونی . آقای مغازه دار گفت لنزش که بیرون بوده مشکلی نداشته ولی اون فشاری که دادین وبه زور جا انداختین خرابش کرده بعد گفت باید بمونه پیشم تا بازش کنم. لنا بهش گفت بده دوربینمونو میخوام از مامانم عکس بگیرم اخه امشب تولدشه! مغازه دار گفت اهان  پس چرا خرابش کردی؟ دخملی هم جواب داد اشکال نداره . دیگه حرفشو نزن به بابام هم بگو شارژش تموم شده. مغازه داره کلی خندید گفت خیلی بلایی دختر و به زور تسلیم لنا شد ودوربینو داد به لنا.

دیگه هیچی امدیم خونه با دوربین خراب و این شد که امسال عکس ندارم از تولدم ولی فقط با گوشی از کیک عکس گرفتیم. اصلا حواسمون نبود با گوشی از خودمون عکس بگیریم . راستی اینو بگم که بعد از دو سه روز که رفتم سر دوربین دیدم خود بخود درست شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
16 آبان 91 13:02
نرگس جون مثل هم پاییزی هستیم وپاییزودوست داریم
تولدت مبارک خانومی گرچه دیرنوشتی ومنم دیرفهمیدم دیگه
همیشه سبزباشیددرکنارهمسرودخترنانازیت عزیزم


مرسی آنا جون. همچنین شما دوست خوبم
مامان محمد و ساقی
16 آبان 91 13:28
سلام عزیزم
من که از همه چی خبر داشتم گلم.بمیرم الهی لنا جون
میگم نرگس دوربین فقط لج تو رو داشت بخدا
دیدی که خود به خود درست شد
امیدوارم همیشه لحظه های زندگیت پر از عشق و شادی باشه


اره فقط میخواست من عکس نداشته باشم
مامان محمد و ساقی
16 آبان 91 13:30
تولد خودت رو دوباره بهت تبریک میگم
تولد بابای لنا جونی هم مبارک باشه
جیگرم که با محمد فروردینیه


مرسی مینا جونم محمد 3 فروردینه لنا 4 جالبه
مامان محمد و ساقی
16 آبان 91 13:31
نمیدونم ما آدمها واقعا" وقتی پاییز به سراغمون بیاد همدیگرو می بینیم که چطوری شدیم.
اصلا" چهره پاییزی همو متوجه میشیم.اییییییییییییییییییییییییییی خدااااااااااااا


فقط خدا میدونه
مامان محمد و ساقی
17 آبان 91 0:33
در ضمن خیلی باحال می نویسی
جل الخالق بعد بگو نمیتونم


شوخی میکنی
لی لی
17 آبان 91 12:12
مبااااااااااااارکه هم تولد خودت که مثه من مهری هستی
هم تولد آقاتون چقد دیر نوشتی دختر تبریک گفتن الان ما بی مزه اس الان دیگه باید برا آقا وحید جونت مینوشتی
انشالا که سالیان سال کنار هم خوش وخرم زنده باشین و زندگی کنین


مرسی عزیزم همچنین شما وآقا رضا
مامان محمد و ساقی
17 آبان 91 13:46
نرگس جون دفعه قبل اومدم این کیک رو ندیدم.چقدر هم عشقولانست
به نظر خوشمزه هم میاد


اره عکسو دیشب گذاشتم عالی بود طعمش جات خالی سلیقه وحید جونه وای وای
مامان تارا
17 آبان 91 16:35
کدوم رو دوست داري برات بفرستم !؟
قل(ب)م !؟
ر(و)حم !؟
ج(س)مم !؟
يا حروف توي پرانتز !!؟
تولدت مبارک خانم گلم

ولی چرا اینقدر دیر این پست رو گذاشتی؟


مرسی عزیزم میدونی خیلی درگیر بودم. دست تنها خیلی کار داشتم دیگه به پست نمی رسیدم انشاا... تولد لنا جون
Windysmith
18 آذر 91 23:58
نرگس جووون تولدت با تاخير مبارك ايشالا هميشه زنده باشي با لنا جون


مرسی عزیزم همچنین شما