لنالنا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه سن داره

لناخاله ریزه

اسکله تفریحی

1392/5/22 2:54
نویسنده : مامان نرگس
693 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس مربوط به اردیبهشت ماه 92 هست . یه روز لنا هوس اسکله ودوچرخه سواری کرد منم بیکاااااار . دوتایی راه افتادیم کلی خوش گذشت ولی اخر وقت دیدم یه چیزی تو مانتوم رو دستم داره راه میره .

لب ساحل نشسته بودم یه دفعه پریدم تو هوا و یه جیغ بنفش .

فقط با دستم یه ضربه زدم روش .له شد سریع زنگ زدم به وحید بیااااااااااا و دیگه هییییییچ رفتم تو ماشین مانتو رو در اوردم دیدم سوسک بوده له شده بود وای تا چند ساعت حالم بد بود همش احساس سوسک داشتم

لنا

 

لنا

 

لنا

 

لنا

 

جای همه شما دوستهای عزیز خالی

مینا جونم اینم پست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

مامان محمد و ساقی
22 مرداد 92 13:50
سلااااااااااااااااااااااااااام
احسنت به تو که حرف دوست گلت یعنی منو گوش دادی
دیشب بعد از گپ گذاشتی
آفرین


قابل نداره شما جون بخواه
مامان محمد و ساقی
22 مرداد 92 13:51
آخ جون دوچرخه سواریدلم خواست
سوسک تو آستینت
من اگه بوووووووووووووودم کفشمو از پام در می آوردم می کوبیدم به آستینت
واییییییییییییییییییییی لهش کردی چسبید بهت خخخخخخخخخ

دوچرخه سواری حسابی میچسبه بیا با هم میریم انشاا...
اره خیلی بدنش سفت بود
مامان محمد و ساقی
22 مرداد 92 13:51
بوی سوسک یعنی گرفته بودی؟


وای مینا له شده بود کلی حالم بد شد وسط جمعیت هی لباسمو تکون میدادم فکرشو بکن تنها هم بودم با لنا ابروم رفت
مامان محمد و ساقی
22 مرداد 92 13:51
ای جونم لنای خوشتیپ و خوشگلم


مرسی خاله مینا
مامان محمد و ساقی
22 مرداد 92 13:54
وایییییییییییییییییییییی عکس آخری خیلی خوشگلههههههههههههههههه
ای کااااااااااااش دوربین رو خوب تنظیم میکردی اون ماه می افتاد تو عکس


راست میگی ماه رو حالا که گفتی دیدم خخخخخخخخخخخخ
مامان محمد و ساقی
22 مرداد 92 13:54
جای منم خالی
مامان محمد و ساقی
22 مرداد 92 22:58
مامان کوروش
23 مرداد 92 11:42
سلام نرگس جونم چه عجب پست رو گذاشتی مگه از ترس مینا یه تکونی بخوری دلم واسه دیدن لنا جونم تنگ شده بود ماشالله بزرگ شده ببوسش حتما
مامان کوروش
23 مرداد 92 11:43
دوچرخه سواری وای که من عاشقشم خوش به حالتون کاش منو مینا هم اونجا بودی همگی با هم میرفتیم پس سوسک هم له میکنی ایول
بهناز مامی یلدا و سروش
23 مرداد 92 15:37
دلم گرم خداوندیست که با دستان من گندم برای یاکریم خانه میریزد ، چه بخشنده خدای عاشقی دارم که میخواند مرا با آنکه میداند گنهکارم !
دلم گرم است ، میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم … برایت من خدا را آرزو دارم !



بهناز مامی یلدا و سروش
23 مرداد 92 15:42
امیدوارم همیشه در پناه حق شاد باشین
سنا
24 مرداد 92 13:52
وااااای خدایا...چه خوب کردین که اومدی.دلمون تنگیده بود.خوووبین؟؟؟؟
وای سوکساونم له شده
سلاااااااام لنـــــــایی جووووون

سلام خاله مهربون ما هم دلمون تنگ شده بود سوسک بده حالا چه زنده چه مرده
لی لی
24 مرداد 92 13:53
احساس سوسک داشتی

شاد باشی دوستم




خیلی بد بودتجربه تلخخخخخخخخخخخ
سنا
24 مرداد 92 13:55
ماشاالله خانمی شده واسه خودش


مرسی عزیزم زود میگذره
ریحان
27 مرداد 92 15:56
سلاااااااااااااااام دوست جون خوشحالم که دوباره اومدی قوی بااااش قوی سوسک که ترس نداره آخه
مامان کوروش
27 مرداد 92 20:40
سلام نرگس جونم خوبی عزیزم پیدات نیست
❤دو نیمه قلبم❤
9 شهریور 92 23:20
سلام نرگس جون پست جدید نداری؟
❤دو نیمه قلبم❤
11 شهریور 92 14:16
خصوصی داری نرگس جون
مامان هلنا
12 شهریور 92 11:04
عزیزم تسلیتمیگم. خیلیوقت بود بهت سر نزده بودم. بقای عمر مامان و دیگر اعضایخانواده باشه.
❤دو نیمه قلبم❤
12 شهریور 92 22:31
نرگس جون باز غیبت زدا میشه پست بذاری.میشه عکسهای لنا رو با رمز وبلاگت برام بفرستیتا من وبشو آپ کنم آخه دلت میاد.آخه مامان هم مثل تو تنبلببخشید.میدونم مهمون داشتی و سرت شلوغه ولی خداییش یه عکس جدید بزار.این پست مال اردیبهشته نررررررررررررررررررررررررررررررررررگس
❤دو نیمه قلبم❤
15 شهریور 92 0:41
نرررررررررررررررررررررگس پست بذار
خواهش می کنم فقط یک عکس


مینا انگیزه ندارم . چندبار زده به سرم وب رو حذفش کنم
مریم(مامان آرینا)
16 شهریور 92 17:01
خوشگل خانوم روزت مبـــــــــــــــــــــــــــارک
❤دو نیمه قلبم❤
17 شهریور 92 12:54
لنا جونم روزت مبارک شاد باشی عزیزم
❤دو نیمه قلبم❤
17 شهریور 92 12:55
نرگس اگه حذفش کنی از دستت ناراحت میشما.انگیزه نداری ننویس ولی حذف نکن.چه کاریه
مامان کوروش
17 شهریور 92 18:34
سلام نرگس جونم خوبی عزیزم کجایی نیستی نگرانت شدم
لی لی
18 شهریور 92 19:08
سلام چرا نمینویسی؟؟؟
سنا
24 شهریور 92 11:30