لنالنا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

لناخاله ریزه

هفت سین مهد لنا جون

1392/4/18 15:09
نویسنده : مامان نرگس
681 بازدید
اشتراک گذاری

نوروز 92 اولین سالی که لنا جون تو این مهد هستش. سالهای قبل مهدش گلدونه بود ولی امسال به انتخاب خودش امده این مهد البته هر مهدی رو چندروزی رفت ولی اینو دوست داشت وماندگار شد .

سالهای قبل عکسی ننداختم چون خودم خیلی درگیر کار بودم ولی امسال اولین عید هست که من بیکار وفارغ از هر دردسری هستم (یعنی البته کمتر درگیرم).

اینم چند تاعکس از هنر نماییییییییییییییییییییییییییی مربیهای مهد لنا

لنایی

لنایی

لنایی

به امید روزی که عکسهای فاغ التحصیلیشو بزارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ریحان
1 فروردین 92 22:21
سلام عزیزه دلم شروع دوباره ت مبارک عیدتم مبارک وای چه قد لنا بزرگ شده نشناختمش خیلی دوستتون دارم
مامان محمد و ساقی
21 تیر 92 21:12
واااااااااااااای عشقم لنا جونم چقدر این رنگ بهت میاد عزیزم خیلی خوشگلن. نرگس اینو امروز درست کردی؟