لنالنا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

لناخاله ریزه

تولد محمدجان

1392/1/3 2:17
نویسنده : مامان نرگس
526 بازدید
اشتراک گذاری

 

تولد تولد تولدت مبارک


بیاشمع هارو فوت کن تا100سال زنده باشی


محمد عزیزم تولدت مبارک

www.mohammad81.niniweblog.com

 

محمد جان پسر دوست خوبم میناجونه که من واقعا دوستشون دارم

امیدوارم همیشه شادوسلامت باشه ومثل همیشه پرانرژی وفعال حالا نوبت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟


 

 

هرچی آرزوی خوبه مال تو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان محمد و ساقی
4 فروردین 92 12:15
خاله نرگس ما رو سورپرایز کردی عزیزم ما هم شما رو خیلی دوست داریم یک دنیا ممنونم
مامان محمد و ساقی
4 فروردین 92 12:16
نرگس جون من نمیدونستم برای محمد پست تولد گذاشتی.شرمنده که اسمتون رو تو وبم ننوشتم.تو پست بعدی حتما" جبران می کنم.
محمد81
4 فروردین 92 14:16
ممنوووووووووووووووون
نرگس مامان باران
26 فروردین 92 18:02
سلام عزیزم دخمل من باران مظفری تو جشنواره عکس آتلیه سهاشرکت کرده ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید خیلی وقتتون رو نمیگیره با تشکر