لنالنا، تا این لحظه: 15 سال و 28 روز سن داره

لناخاله ریزه

دیدار با دوست نی نی وبلاگی

1392/1/25 0:47
نویسنده : مامان نرگس
860 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم

من این پست رو از خونه ی مینا جونی در رشت میذارم.من و مینا الان کنار هم نشستیم و مینا داره برام پست میذاره

جای همتون هم خالی (مخصوصا" لیلا جون)

حالا میریم سراغ چند تا عکس خوشگل

لنا جون و ساقی جون

لنا و محمد

ساقی و لنا

لنا و ساقی

لنا و ساقی

لنا جون و ساقی جون

پست کامل سفرنامه به شمال در لینک زیر

mohammadsaghi.niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

مادام
25 فروردین 92 2:57
خووووووووووووووووووووووش به حالتون
مامان یلدا و سروش
25 فروردین 92 20:12
ماشالله به این دو گل دختر و محمد جون. خدا همه رو حفظ کنه برای مامان بابا شون. چه جای سرسبزیه. منم قبلا اومدم رشت و ماسوله عجب جاییه
مامان کوروش
26 فروردین 92 18:35
سلام نرگس جونم اول از همه بگم که خیلی واسه پدرت ناراحت شدم امیدوارم هر چه زودتر سلامتیشو به دست بیاره تا خنده دوباره روی صورت قشنگت بشینه عزیزم
مامان کوروش
26 فروردین 92 18:36
خوشحالم که بهتون خوش گذشته عزیزم نمیدونی چقدر خوشحال شدم صداتو شنیدم عزیزم چه جای قشنگی هم رفتی نرگس ماسوله اونم با مینا خوشبه حالتون
مامان کوروش
26 فروردین 92 18:37
میگما هنوز تو تو وبت اسمم رو نوشتی مینا همش نوشته این اون مرکز دوست عزیز هر چند اینم مینا نوشته ها
مامان کوروش
26 فروردین 92 18:37
مامان محمد و ساقی
27 فروردین 92 0:33
سلام میگم اگه تو در سفر باشی مقل اینکه بیشتر از نت استفاده میکنی.از یه فامیل اونجا خواهش کن یه پست اصفهان برات بذاره
مامان محمد و ساقی
27 فروردین 92 0:34
نرگس دلم برات تنگ شده.ای کاش الان بودی اینقدر خوشحالم که حال پدرت بهتر شده
مامان پریسا
27 فروردین 92 8:51
سلام گلم. خوشحالم که بهتون خوش گذشته. جای ما هم خالی مینا جون که خیلی ماهن کاش قسمت بشه ما هم ببینمیش ایشالله پدرتون هم زود خوب بشن
ღ خاله باران ღ
27 فروردین 92 14:01
سلام ببخشید جای لیلا خالی هم می شد؟اون که ماشالله انتن هاش دایم مشغول کار کردن بودند..من صبورانه تحمل کردم و دندان بر روی جگر تکه تکه گذاشتم....
saghar
28 فروردین 92 10:09
سلام بپخوبید؟لناااااااااااااااا جونی خوبه؟ اییییییشالا خوش گذشته باشه من تازه وب شما رو پیدا کردم
اتنا مامان نگین
28 فروردین 92 12:58
سلام نرگس جونم خوبی؟من از دوستان وب مینا جونم هستم.خیلی خوبه که پیش هم رفتید.ایشالله دوسیتون برقرار باشه .دخترای گلتون هم سلامت باشن .میبوسمت .وقت کردی پیش ما هم بیا
ღ خاله باران ღ
28 فروردین 92 18:54
سلام نرگس جان.. ممنون دوستم... خواهش میکنم..شما لطف دارید..من سر به سر لیلا گذاشتم... شما تو توی قلب مایی..کجاتنهایی؟؟؟ ممنونم...لطف داری عزیزم..ممنون که زحمت کشیدید وامدید.. حال پدر خوب هست؟من که به یادتون هستم و دعاتون میکنم... مواظب خودتون باشید...
مامان محمد و ساقی
29 فروردین 92 0:44
تاییدش نکنی.حواست باشه ها کامنت قبل رو تایید نکن
مامان یلدا و سروش
29 فروردین 92 2:07
ما باز هم از وب مینا جون اومدیم. امیدوارم سفر بهتون خوش گذشته باشه و البته از همه مهمتر امیدوارم حال پدرت خوب شده باشه
مامان محمد و ساقی
30 فروردین 92 15:59
سلام نرگس جون این شکلکها رو ببین اینو لیلا دوست داره اینو من دوست دارم اینم باحاله
مامان تارا
30 فروردین 92 23:42
خوش باشین عزیزان خونه شون چه جای قشنگیه چه عروسکهای خوشگلی دارن این دخملیها
مامان یلدا و سروش
31 فروردین 92 0:02
با اجازه لینکتون کردم عزیزم
مامان محمد و ساقی
31 فروردین 92 14:39
مامان کوروش
31 فروردین 92 18:21
سلام نرگس سالمی نرگس کیش هم اومده بوده خوبه اونجا نبودی وگرنه میپریدی تو آب لنا بهتر شد ؟ پدرت چطوره ؟ دندونم کشیدم زیاد مخم کار نمیکنه
آوازقو
1 اردیبهشت 92 7:48
سلام نرگس جون من رمزندارم.......
مامان محمد و ساقی
3 اردیبهشت 92 15:41
سلام نرگس جون من از خدامه دوباره بیای ولی شما خوب موقعی اومدین و رفتین.اصلا" هوا خوب نیست.خیلی سرد شد.الان هم تقریبا" تو این لحظه طوفان شدههیچ جایی نمیتونیم بریم.بارون میاد خیس میشیم حالا کدوم کامنت رو تایید نکنم؟
مامان کوروش
3 اردیبهشت 92 18:58
سلام نرگس جونم خوبی نیستی کجایی نمیای پیشمون
مامان کوروش
8 اردیبهشت 92 13:38
سلام نرگس جونم خوبی عزیزم پدرت بهتره اومدی کیش یا هنوز اصفهانی ؟ نرگس ممنون که واسم قیمت گرفتی مادر شوهرم یه سینی داره ببینم میتونم ازش بگیرم ولی بعید میدونم نخوام این همه پول بدم لنا جونم رو ببوس و بازم ممنون
مامان یلدا و سروش
9 اردیبهشت 92 20:59
مادر ای پرواز نرم قاصدک مادر ای معنای عشق شاپرک ای تمام ناله هایت بیصدا مادر ای زیباترین شعر خدا پیشاپیش روزت مبارک عزیزم.
مامان محمد و ساقی
9 اردیبهشت 92 22:29
نرگس قرار بود پست سفرنامه بذاری.رفتی بازهم تنبل شدی؟؟؟؟
مامان محمد و ساقی
9 اردیبهشت 92 23:51
نرگس کپ بودی؟چرا رفتی؟
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 اردیبهشت 92 14:40
بهشت زیر پای مادرم نیست مادرم بهشت است. این روز بهشتی رو تبریک میگم دوست خوبم
مامان محمد و ساقی
11 اردیبهشت 92 22:27
سلام نرگس جون.خوبی عزیزم ببخش دیر اومدم وبت روزت مبارک باشه عزیزمایشالله همیشه شاد و سلامت باشی دوست خوبم راستی بچه ها دارن با من شوخی میکنن.چیزیم نیست.کسالتی داشتم که داره رفع میشه.نگران نباش
ღ باران ღ
11 اردیبهشت 92 22:50
سلام عزیزممممممممممممم...ممنون برای مهربونیت و تبریکت...منم روز مادر را به شما تبریک می گم..از خدای بزرگ می خواهم سایه پدر و مادرتون بالای سرتون مستدام باشه به خوبی...
ღ باران ღ
11 اردیبهشت 92 22:51
چند شب پیش یاد پدرتون افتادم..ادم خاصی نیستم ولی در گذر خاطره ام برای شفاشون دعا کردم...ان شالله خدا صدای همه را بشنوه و بیماران را شفا بده به خصوص پدر شما... باز هم ممنونم...لنا گلی را ببوسید..مواظب خودتون باشید...
آوازقو
23 اردیبهشت 92 22:34
سلام با عرض تسلیت.غم نبود پدرت رومنم درک میکنم.روحش قرین رحمت...منهم شریک غمت هستم......
آتنا مامان روشا یدونه
12 خرداد 92 23:19
ای جانم چه عروسکهای خوشگلی
sana
2 تیر 92 10:48
salam narges joon tasliat migham....ghame akharetoon bashe.kheili narahat shoodam...khoda rahmateshoon kone
مامان محمد و ساقی
19 تیر 92 22:58
سلام نرگس جون اومدم تو این پست کامنت گذاشتم.کامنتم به دو تا پست بالا نمیخوره نررررررگس بیا بگو چند تیکه خریدی؟؟؟ وای دلم خواست بیام.البته جوری بیام که اون حس حسادت رو از جا بلندکنم تا اقدام کنی به غرق کردن من تصور کن داری سرمو فرو میکنی تو آب و اون لحظه میگی من خوش هیکل ترم نه تو منم اون زیر دست و پا میزنم میگم باشه تو تو تو
مامان محمد و ساقی
21 تیر 92 0:48
نرگس چرا جواب کامنتهامو زیرشون ننوشتی.تنبل

نرگس نکنه میخوای منو تو اون ماهی تابه سرخ کنی

ببخشید ماهی تابه نو و گرون قیمتت مبارکحتما" خوشگله و خوش هیکلببخشید.میتونی فحشم بدی.حلال


تنبل اونم چه جوووووووور. مینا همه چی گرون شده من غافل بودم چون چند وقته این چیزارو نخریده بودم
مثل خودمه
مامان محمد و ساقی
23 تیر 92 1:01
سلام خوبی میگم 11شب رضا به زور ما رو برد بیرون. نتم وصل شد.تو هنوز قطعی؟