لنالنا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

لناخاله ریزه

تولد تولد

1391/8/23 1:17
نویسنده : مامان نرگس
550 بازدید
اشتراک گذاری

 

21.gif21.gif

خبر خبر تولد داریم تولد از نوع درجه یک

تولد مینا جون دوست خوبم یعنی خواهرم

 (مامان فرشته های زمینی  محمدوساقی عزیز)

مینا جون تولدت مبارک

امیدوارم سلامت باشی و مثل همیشه شاد وپر انرژی. انشاا... تولد 120 سالگیت عزیزم.

راستی بلد نیستم ادرس سایتتو بزارم تو وبم ولی از همین جا به همه مهمونهای وبم میگم که ادرس وب مینا جون تو لینکهای دوستانم هست .

توجه توجه

مینا جون کامنت گذاشت وبهم یاد داد:

www.mohammadsaghi.niniweblog.com

تشریف ببرید تولد ولذت ببرین .

من میرم دنبال

   کوکولوهای با مزه و دوست داشتنی           

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (33)

مامان محمد و ساقی
22 آبان 91 13:01
سلام نرگس
وای منو سورپرایز کردی دختر
ممنون ممنون و هزاران بار ممنون
خیلی خوشحالم که نرگس تو رو هم دارم.دیگه با وجود شما احساس تنهایی نمی کنم.دیگه چی کم دارم که شما رو دارم.
خیلی دوستون دارم.اصلا" انتظار نداشتم گلم.



خواهش میکنم مینا جون.نظر لطفته دوستم. ما هم خیلی دوست داریم امیدوارم همیشه باهم دوست باشیم
مامان محمد و ساقی
22 آبان 91 13:01
راستی لنا بهتر شده ؟


مرسی بهتره شکرخدا
مامان محمد و ساقی
22 آبان 91 19:40
عزیزم وقتی میخوای لینک بذاری
اول میتونی آدرس رو تایپ کنی
بعد او آدرس رو توسط کلیک راست مارکدار کن.بعد که آبی رنگ شد رو همون کلیلک راست کن و درج یا ویرایش لینک رو انتخاب کن.تو کادری که باز میشه آدرس وب مورد نظر رو بنویس.
یه امتحان کن حالا نه برای وب ما.اگه مشکلی داشتی بگو بهت میگم.


دستت درد نکنه یاد گرفتم درست شد مرسی میناااا جون
مامان کوروش
22 آبان 91 20:09
سلام نرگس جونم خیلی ماهی عزیزم دستت درد نکنه منم به مینا جون تبریک میگم انشالله همیشه شاد باشه مینای عزیز تولدت مبارکنرگس جون لنای ناز وخوشگلم رو ببوس


مرسی لیلا جون منم دوست دارم شما هم گل پسرو ببوس
مامان تارا
23 آبان 91 20:49
به به تولده ما هم دعوت؟
مینا جون تولدت مبارک
اینم هوارتا بوس برای لنا خوشگله خودم


مرسی رویا جون لطف داری
مامان محمد و ساقی
24 آبان 91 0:17
سلام نرگس جان خوبی عزیزم
ببخش من نفهمیدم گوشیم رو بی صدا بود
بعد به هر دو شمارت زنگ زدم جواب ندادی



خواهش میکنم آخی زنگ نخورد عزیزم
مریم (مامان آرینا)
28 آبان 91 0:42
مبااااااااااااارکه تولد100سالگیشون


مرسی مریم جون
مامان محمد و ساقی
29 آبان 91 22:02
سلام هیچ معلومه کجایی؟ بیا دیگه!
مامان کوروش
30 آبان 91 0:36
نرگس جونم سلام یه مسابقه هست مخصوص لنا که مطمئنم اول میشه فداش شدم با اون اداهاش برو تو لینکم وب لباس دخترونه وپسرونه قراره لنا بترکونه
مامان محمد و ساقی
30 آبان 91 0:47
به به باد آمد و بوی نرگس آورد
مامان کوروش
30 آبان 91 0:52
http://up.iranxm.com/
مامان کوثری
30 آبان 91 16:46
سلام عزیزم میتونی تا 3 عکس واسه مسابقه بگذاری
مامان محمد و ساقی
1 آذر 91 12:59
نرگس جون تو پست باربی عکس سومش محشره حالا اگه وقت داری میتونی یه عکس جدید هم ازش بگیری با یه ژست باحال بفرستی برای مسابقه
مامان محمد و ساقی
1 آذر 91 22:02
یه پست دیگه بزار
مامان تارا
1 آذر 91 23:01
سلام خوبین عزیزان؟ عکسای لنا خوشگله رو تو فشن نی نی دیدم خیللللللللی خوشگل بودن عزیزکم END مدلینگ
مامان محمد و ساقی
2 آذر 91 12:30
تاییدش نکنی
لی لی
2 آذر 91 16:22
سلام نرگسی جونم نیستی خانمی؟خوبی؟ دلم برات تنگ شده
مامان کوروش
3 آذر 91 11:59
سلام نرگس جون رفتم دیدیم خیلی خوشگلن مخصوصا ژست عکس دومی فداش بشم اول به خدا برنده شدی جایزه اش با هم نصف چون من خبرت کردممن میدونم لنا اوله
مامان محمد و ساقی
4 آذر 91 0:15
نرگس هستی حالت خوبه این گپ بازم خرابه
مامان محمد و ساقی
4 آذر 91 0:26
من میرم ساقی رو بخوابونم خدا کنه گپ درست شه اگه اومدم بهت اس میدم
مام پارسا
6 آذر 91 16:46
تولد مینا جون مبارک ...آفرین به تو دوست مهربون
مام پارسا
6 آذر 91 16:47
سلام عزیزم..پارسا توی مسابقه نی نی و محرم که توی وبلاگ دنیای نفیس برگزار شده شرکت کرده...کدش 1 هست..اگه دوست داشتین به پارسا و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدین اینم لینک مسابقه ست http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php من و پارسا این محبتتون رو فراموش نمی کنیم
مامان محمد و ساقی
6 آذر 91 22:43
آپیم خانووووووووووووووووووووووووووووووم
مامان کوروش
8 آذر 91 0:20
سلام نرگس جونم کجایی پس دلم تنگ شده از مینا پرسیدم گفت نتت قطع زودتر وصل کن دلمون تنگ شده دختر لنا جونم رو ببوس
مامان محمد و ساقی
8 آذر 91 14:16
سلام نرگس تو که اومده بودی حداقل یه پست جدید میزاشتی گلم نرگس تنبل شدی تو وبلاگتااااااااااااااااااااااااااا
لی لی
8 آذر 91 15:14
کجایی بابا نگران شدیم دلم تنگید خبری ازت نیس مهربون
لیلا مامان پرنیا
11 آذر 91 10:27
سلام خاله با لنا بیاید وبم اخه میخوام براتون شعر بخونم
مامان کوثری
12 آذر 91 12:50
رای گیری شروع شده واسه فرزند خوشتیپ خودتون تبلیغ کنید تا روز 5 شنبه رای گیری تمام میشه
مامان کوروش
13 آذر 91 1:58
سلام نرگس جونی چرا آپ نمیکنی تنبل دستت درد نکنه بابت کادو های مینا ایول خیلی خانمی ومهربون همشون خوشگل بودن مخصوصا اون چادر وشلوارک ساقی دستت طلا دخترنرگس راستی برو به کوروش رای بده تا به لنل را ی بدمشوخی کردم عزیزم حتما بهش رای میدم
مامان یکتا
13 آذر 91 8:19
سلام عزیزم دیدم لنا توی مسابقه شرکت کرده من هم از فرصت استفاده کردم و کد 08 لنا را انتخاب کردم امیدوارم برنده بشه این عروسک خانم
مامان محمد و ساقی
15 آذر 91 19:24
سلام عزیزم
حالت چطوره؟خوبی گلم؟
لنایی خوبه؟
نرگس تو رو به دین تورو به پیغمبر تو رو به هر چی دوست داری یه پست جدید بزار.این همه قسم دادما
ببینم تو باز هم بیخوابی داشتی اونموقع برام کامنت گذاشتی
حال و روزت چطوره؟



روم سیاه بمیرم اینقدر قسمم نده چشم چشم . نه تازه امده بودم اون وقت شب خونه .خوبم سرم خیلی شلوغه
مامان ساقی و محمد
16 آذر 91 0:56
نرگس چرا یهو رفتی؟چی شد؟


میناجون قطع شدم
Windysmith
16 آذر 91 21:20
سلام. خيلي خيلي دوست دارم باهاتون دوست شم. من با شما از طريق مينا جون آشنا شدم. لنا جون هم خيلي خوشگله. پستاتون خيلي زيبا و پرانرژي بود. خيلي مشتاقم باهاتون دوست شم. خوش به حالتون كيش هستين. كيش خيلي باحاله. جاي منم اونجا خالي كنين. وافقين باهم دوست شيم؟


سلا م عزیزم ما هم از اشناییتون خوشحالیم کیش هم خوبه جاتون خالی هروقت امدی قدمت به چشم. دوستی با شما باعث افتخاره