لنالنا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

لناخاله ریزه

دریااااااااا

1391/8/8 1:30
نویسنده : مامان نرگس
340 بازدید
اشتراک گذاری

 

5 شنبه 21 مهر بود لنا جونی هوس دریا کرد البته از نوع شنا و................. جاتون خالی رفتیم پشت بازار ونوس .

عجب آبی بود دخترم کلی آب بازی کرد ولذت برد.

لنا

لنا

لنا

لنا

ساعت حدود 2 نیمه شب از ترس  کوسه وماهی بزرگ از آب امد بیرون. البته بابا وحید مجبور شد بگه کوسه

 وگر نه تا صبح لنایی تو آب بود.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

محبوبه مامان الینا
8 آبان 91 10:38
وروجک شیطون بلا چه خوشم گذشته بهش
بووووووووس



مرسی خاله جون واقعا کلی لذت برد
مامان محمد و ساقی
8 آبان 91 13:21
سلام لنای خوشگلم
چطوری نرگس جون
چه عکسهای ناز و دوست داشتنی.واقعا" عجب آبیه.با اینکه تاریکه ولی خیلی تمیز.
تا دو تو آب بود.حتما" خونه اومد سریع خوابید
وااااااااااااااااااایییییییییییییییییی کوسه
ایش... همیشه خوش باشین.
همیشه لبخند روی لبهای لناجونی و مامان باباش باشه


مرسی مینا جونم
ساحل کیش چون مرجانیه تمیزه یعنی چون جزیره مرجانیه آبش تمیزه. مینا جاتون خالی
لی لی
8 آبان 91 23:30
منم دلم آّب بازی خواست خیییییلی
خوش به حال لنا جونی
عجب آبی واقعا جای ما رو هم خالی کنیدااااااااا
راستی نرگسی جونم بیا تو بازی ببینمت دلم برا اون روزامون تنگ شده



نمیدونم چرا نمی تونم وارد بشم به سایت بازی !!!!!
مامان محمد و ساقی
9 آبان 91 13:13







مامان ایلیا گلی
10 آبان 91 9:20
وای چه اب بازی میکنی لنا جون....منم دلم خواسسسسسسسسست


جاتون خالی
مامان کوروش
10 آبان 91 13:47
سلام نرگس جون وای لنا جونم توی اب خوش به حالت ما اینجا داریم از سرما میلرزیم وشما داری آب بازی میکنی خوش به حالتون حتما فردا صبح از خستگی بیدار نشدی حالا حالا ها


جات خالی لیلا جون.کلی بازی کرد وبه قول شما تا ظهر خواب بود
مامان محمد و ساقی
10 آبان 91 15:25
سلام نرگس جون.جلسه چطور بود؟


عالی بود استرسم بی مورد بود مینا جون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 آبان 91 17:48
همیشه بخندی وشادباشی گلکم



مرسی آنا جون
مامان کوروش
12 آبان 91 9:49
سلام نرگس جون پس چیشد چرا نزاشتی ببینم
مامان محمد و ساقی
12 آبان 91 18:22
سلام عزیزم.خوبی؟
ببخشا کمی سرم شلوغ بود.ممنون که جویای حالم بودی.معدم خیلی درد میکرد.الان هم خوبم.کل خونه رو تمیز کردم در حد المپیک.الان پنجر پنچرم


خدا بد نده عزیزم . خوش بحالت امروز من برعکس تو شدم کل خونه بهم ریخته و نامرتب شده مهمون کوچولو داشتیم دوست لنا
مریم (مامان آرینا)
28 آبان 91 0:45
چقدر این عکسارو دوست دارم
همیشه بخندی خاله


جات خالی مریم جون خیلی لذت بخشه.
Windysmith
19 آذر 91 0:02
چقدر آب دريا تميزه.
ايول منم دلم دريا ميخواد.
كاشكي منم لنا بودم
منم دلم كيش ميخواد


واقعا تمیزه چون مرجانیه خیلی تمیزه هروقت دوست داشتی بیا عزیزم