لنالنا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

لناخاله ریزه

اینجا ماسوله تورستوران هستیم.

1391/2/4 16:12
نویسنده : مامان نرگس

تابستون90 یه سفر یک ماهه به یاد موندنی رفتیم خیلی عالی بود .    niniweblog.com

از کیش رفتیم شیراز.اصفهان.همدان.قزوین.ماسوله.استارا.سرعین.انزلی.رامسر چالوس.تهران .اصفهان .کیش. خای همگی خالی خوش گذشت.

لنا جونم خیلی خانم بود درکل سفر تو جاده همیشه خواب بود   niniweblog.comوقتی هم بیدار بود در حال رقصniniweblog.comوبازی بود فقط آستارا کلی شیطنت کرد .

البته بیشتر عکسهامون توگوشی بابا وحید بود که خراب شد وعکسها هم پاک شد فقط چند تایی مونده

که میبینین.

صبح راه افتادیم از کیش وشب رسیدیم شیراز.رفتیم خونه یکی از دوستامون چشمتون بد نبینه تو خونه گربه داشتن لنا هم که از ترس فقط گریه . خلاصه تاصبح تو اتاق درو بسته بودیم بازهم لنا از بغل من پایین نمی امد. صبح رفتیم شاه چراغ منو راه ندادند چون چادر نداشتم و کارت شناسایی هم تو ماشین بود در نتیجه چادر هم بهم ندادند. هر چی وحید گفت 50 هزار امانت میدیم قبول نکردند .

لنا با وحید رفت زیارت منم کنار در منتظر.وقتی امدن رفتیم تو بازار کنار شاه چراغ تا ظهر اونجا بودیم وقتی داشتیم میرفتیم بیرون دیدم نوشته بود چادر 2000 تومانniniweblog.com بعد هر چی وحید گفت بخر برو تو من گفتم نه امروز قسمتم نبوده. بعد ناهار روانه شدیم  به نصف جهان.10 روزی اصفهان بودیم بعد سفر رو از شهر همدان شروع کردیم .

اینجا ماسوله هست خیلی قشنگه اولین بار بود میدیدم اینم یه  رستوران باحال که بصورت الاچیق بود

اینجا ماسوله تورستوران هستیم.