لنالنا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

لناخاله ریزه

عکسهای جدید از پیکاسو

1391/12/29 14:31
نویسنده : مامان نرگس
264 بازدید
اشتراک گذاری

 

این عکس که میبینین موقعی هست که پیکاسو کوچولوی من مشغول کشیدن نقاشیه

 

 

این کیه زیر این موهای قشنگ؟؟؟؟؟؟

اصلا حاضر نمیشد موهاشو ببنده .

اینجا هم مشغول نقاشی بود که گفت مامان میشه یه درخت برام بکشی ؟ گفتم بله بعد دیدم زیرش داره نقاشی میکشه گفتم چی میکشی لنایی؟ گفت برقای پاییز (برگهای پاییز)

عاشقتم


البته پیکاسو کوچولوی ما خیلی فعاله حتی تو پیک نیک هم نقاشی یادش نمیره


خوش باشی عزیزم

 

عشقم لناااااااا

عجب آتش باحالی

دخترم زیاد هیزم جمع نکن خسته میشی

 

اینم از این

وووووووووووو هنر دست دخترم با خمیر البته ماله 2 ماه پیشه

هنر داری تو حد لالیگا


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان محمد و ساقی
29 اسفند 91 23:45
یهنی من موندم وقتی داره نقاشی میکشه خودش می بینه یا نه؟چه موهای نازی داری
میگم بزار بشمارم چند تا مداد و ماژیک اون دور و براست

میبینه نمیزاره ببندم. مینا همش دارم مداد رنگی جمع میکنم
مامان محمد و ساقی
29 اسفند 91 23:49
این برای نرگس جون بابت کشیدن درخت
خاله جون چه برقایی کشیدی.آفرین


مینا من نقاشیم کلی حرف داره ولی لنا نه
مامان محمد و ساقی
29 اسفند 91 23:50
همیشه به گردش عزیزم.خوش باشین


مرسی خاله جون
مامان محمد و ساقی
29 اسفند 91 23:51

کار خمیرش حرف نداره
نرگس این بچه رو دست کم نگیر.این همه هنر داره اونوقت نمیزاری تو وبش ما ببینیم.دیگه تکرار نشه


مینا نقاشیشم عالیه
مامان سویل
29 اردیبهشت 92 11:54
وایییییییییی چه دخمل خوشگلی ماشالله داره والله