لنالنا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

لناخاله ریزه

پمپ بنزین

1391/7/25 15:49
نویسنده : مامان نرگس
293 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا یعنی کیش کلا 2تا پمپ بنزین هست حدود 5 مهر یکیشون نقص فنی پیدا کرده بود در نتیجه اون یکی دیگه خیلی شلوغ بود . ما هم بنزینمون تمام بود تو حد هل دادن خلاصه از اونجا که بابا وحید سر کار بود من ودخترم تصمیم گرفتیم بریم تو صف بنزین . چون واقعا بنزین خیلی کم داشتیم مجبور بودم ماشینو خاموش کنم در نتیجه لنا از گرما کلافه شد. خلاصه 7 شب رفتیم تاااااااااا 10 شب نوبت ما شد . قربون لنایی برم خیلی طاقت اورد ولی کلی بازی کرد.

لنا

niniweblog.com

لنا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان کوروش
25 مهر 91 17:26
ای وای از 7 تا 10 افرین به لنا جون اگه کوروش بود حتما منو میخورد چیزی که این بچه نداره صبره


البته لیلا جون من مثل پیک نیک کلی خوراکی بره بودم به اضافه شام
مامان محمد و ساقی
25 مهر 91 19:42
آخی یادمه چه عذابی کشیدین.آفرین به لنا که همیشه خانمه


اره برات گفتم.بیشتر بیرون بوداز ماشین
آناهیتا مامانیه آرمیتا
26 مهر 91 7:24
وااای خدا لناجونم میدونه چطوری وقتشو پرکنه آفرین که خانومی


خیلی سخت بود
مام پارسا
30 مهر 91 2:07
هی وااااااااااااااااای من......... 3 ساعت واسه یه بنزین زدن
راستی یادم رفت بگم : سلام
من اولین باره که به وبتون اومدم
خوشحال میشم با هم دوست بشیم... اگر با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن
لنا جون با صبر خاله رو ببوس


خوش امدین .ماهم خوشحال میشیم مرسی
مام پارسا
30 مهر 91 2:09
وای خوش به حالتون...شما کیش زندگی می کنید؟
من عاااااااااشقشم.... البته فقط برای سفر اومده بودیم ولی از آرامشی که توش وجود داشت خیلی لذت برده بودیم
هنوز هم مرتب و با نظم و پر از آرامشه؟؟؟؟؟؟


بله خوبه جاتون خالی .بدی هم داره مثل همه جا ؟؟؟؟؟؟
انشاا... بازم بیاین خوشحال میشیم
ستاره زمینی
2 آبان 91 21:27
افرین دختر صبور از 7تا 10 واقعا ماشالا به صبر گل دختری......... منخودمکلافه میشم چه برسه به ریحانه گلی